ALINESFOTO

Alla inlägg under augusti 2011

Av Aline Sparf - 30 augusti 2011 20:05

 

va på dans me wilma o ella. de va kul men dansen va svår i början.... men de blev lätttare mot slutet :) hahaha, typ 35 min innan vi skulle åka kom jag på att jag hade glömt franskaläxan så de blev lite brådis men jag hann i god tid ändå :) 

Av Aline Sparf - 30 augusti 2011 16:11

 

Av Aline Sparf - 30 augusti 2011 15:55

hej, i dag var andra skoldagen  = lite mer jobb och vi har börjat med språk idag!    gilla! var super roligt och läraren e superbra! var ute på orientering (för att norra skulle se "området") så de va inte så kul men allting blir roligt när man har en sån fin ompis som wilma!   aja, de blev ingen pizza men ikväll blir de dans!   ja vet de e lite överdrivet mycket smileysar men tycker dom e roliga så skulle bara testa dom    just de, min mobil som inte alltid går att ladda   

har nu varit på min sida och laddat fullt! super duper! jaja hej då för stunden

Av Aline Sparf - 30 augusti 2011 15:13

hejsan, nu sitter jag med wilma och nu ska vi åka och köpa en billys pizza. bara en lite uppdatering ;) hej då

Av Aline Sparf - 29 augusti 2011 20:42

hej hej, ja som rubriken säger är jag helt ny här. jag satsar på att bli fotogra i nuvarande läge så denhär bloggen kommer självklart handla om mig och foto och jag kommer lägga ut mkt bilder som jag har tagit och lite annat smått och gott. jag vill gärna ha läsare så tipsa gärna kompisar och så :) ni får ställa hur många frågor ni vill och jag svarar på alla. Ni får en bild som jag tycker om som smakprov ;) fortsätt gärna följa min blogg! hej då för nu. =)
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards