ALINESFOTO

Alla inlägg under september 2012

Av Aline Sparf - 23 september 2012 16:45

 

Nagellacket som jag helt själv har prytt mina naglar med, bild tagen från min Instagram @alinesparf

 

Solen skiner och humöret är på topp efter en mummsig bit äppelkaka och en liten fotorunda med mig själv. Mormor har också varit här idag och plockat lite krusbär med mami. Nu väntar läxorna på att jag ska ta fram dom ur hörnet men jag tror jag redigerar lite bilder och (weho!!!) tittar på "Williams lista" först!!! 

I morgon är det vanlig skoldag och jag är inte så pepp på det... men det är väll bara att ta sig upp och gå dit. 


P.s Det skaaa bli roligare inlägg.. hoppas jag... håll ut!! Ni är bäst, puss! 

Av Aline Sparf - 22 september 2012 13:34

       

© aline sparf 2012

Fler bilder från Side 


Satan vad jag längtar tillbaka till varma turkland!! 

Igårkväll tog vi hem mat från Eastern palace vilket var undrbart gott, och så hyrade vi en film och åt popcorn. Sedean kom pappa hem som varit i sthlm några dagar.

Idag blir det nog ganska lungt, kanske lite häng med polare och smaska i sig godis. 

Av Aline Sparf - 20 september 2012 18:10

     

© aline sparf 2012

Bilder från Turkiet, gaaahh vad jag vill tillbax dit nu!!!


Goosh!! Jag har ju inte äns visat bilderna jag tog i turkland! Kameran låg väll mest på rummet men liiite bilder blev det ju åtminstonde. Och det kommer komma upp fler, promise!

 

Imorgon har jag sovmorgon till nio och cycklar sedan iväg till hofvallen med erika för en heldag med friidrott där tillsammans med klasserna 6-9, det ska nog bli skoj. Och på kvällen är ingenting planerat men någon sorts fredagsmys får det väll bli. God natt, kram! 

Av Aline Sparf - 19 september 2012 21:18

 

© aline sparf 2012


Hinner inte skriva något idag så god natt kamrater, puss!!

Av Aline Sparf - 18 september 2012 15:49

 

Idag blev det mycket svett, applåder och sendrag efter skoljoggen. Gick välldigt bra och stort tack till Erika som peppade mig hela vägen!! 

Även i övrigt har dagen varit till belåtehet tillsammans med min myströja. Nu väntar oregelbundna franska verb, fyrtio engelskaglosor, duch, kanske "Ung och bortskämd" på telemanicken och lite redigering av bilder. Adiós!!


P.s fortsätt skriva till mig på kommentarer och på facebook vad jag ska blogga om, och tack till er som redan har gjort det!!

Av Aline Sparf - 17 september 2012 16:36

 

© aline sparf 2012

Modell: Alice Samor

Fotograf: Aline Sparf (jag)

Tjeenare everybody!! Ni trogna läsare jag fortfarande har kvar vet ju att bloggen har haft uppehåll ett bra tag nu. Och jag funderade på varför och kom fram till att jag inte har något intressant att kriva om. Visserligen jag jag ju tjöta på om skoldagarna och så men hur kul är det att läsa om det på en skala... inte jättekul, huh?

Sååå, jag tänkte kanske ha lite tävlingar och frågestunder framöver men... antalet läsare bör nog öka lite för att det ska fungera. 

Så, vad vill ni att jag ska skriva om? Visa hur jag fotade något, hur jag redigerade en viss bild, kan du göra de eller de, länkbyte... I don't know. Ni har säkert massa skojjiga och bra idéer!!  Tack på förhand, puss.

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards