ALINESFOTO

Alla inlägg under juli 2013

Av Aline Sparf - 24 juli 2013 20:06

Instagrambilder @alinelovisa Detta är en av jordens allra vackraste varelser och min andra halva! Hon lyssnar till namnet Wilma och hon har spenderat en underbar vecka i Paris tillsammans med mig och min familj under sommarlovet! De var nog banne mig en av dom bästa sakerna som har hänt i mitt fjortonåriga liv! Älskar na så jag spricker!! Mer om Paris kommer upp när jag har laddat över bilder osv. Hare gött!

P.s Vad tycker ni om mobilinlägg? Hiss eller diss?
Av Aline Sparf - 20 juli 2013 18:43

   

© aline sparf 2012

 

Har nu bestämt mig för att göra ennu ett tappert försök till att börja blogga igen!! 

Dom första två bilderna ni får efter typ ett halvårs paus får bli mörka och deppiga efter som jämtalandsvädret för tillfället får en att vilja spy... men för att inte alla fördommar om jämtland ska förstärkas kan jag berätta att vi ska ha fint väder fram över! UNDER YRANVECKAN!! Vilka artister ska ni gå på? hope i se u there! jag får beta av allt som hänt i andra inlägg, hoppas ni kommer att trivas här i mitt lilla kryp in, z yah 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards