ALINESFOTO

Alla inlägg under september 2013

Av Aline Sparf - 17 september 2013 18:15

 

Bilden är tagen från vackra Pellas blogg (tryck på bilden eller här för att komma till hennes blogg) och därför är den också suddig. Gå in på henner blogg å leta rätt på bilden om du vill se den i bra kvalité!!

Detta är mina vackra flickor och dom bor i mitt hjärta <3 Skulle inte klara mig utan dom!! Mina allra bästa vänner (och Wille såklart) och älskar dom till döden!! 

Jaha.. de va dagens inlägg... i övrigt pluggar jag så jag vill bryta av min penna och skoldagarna går ganska segt.. Men vi kämpar på och lever lyckliga i allafall 


Av Aline Sparf - 14 september 2013 20:00



    

Två charmiga bilder på vackra Meja


                            

© aline sparf 2012

(det är miniatyrbilder så klicka på dom för att se dom större)

Världens goaste brud fyllde fjortis för några veckor sedan och det firades som födelsedagar ska firas! Presenter, film, snacks, prat, skvaller, övernattning och en hel massa skratt!! Grattis igen långt i efterskott!! 

(Dåliga å suddiga bilder (och tyvärr fastnade inte alla på dom) men de va ju bara meningen att fånga minnen å inte ta bra foton)

Av Aline Sparf - 14 september 2013 15:49

 

© aline sparf 2012

Sitter småförkyld med arslet klistrat i soffan och redigerar bilder. Myyyysig dag till tusen! Tänkte att ni skulle få bilder från min goa vän Mejas födelsedagsfest ikväll så håll utkik! 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards