ALINESFOTO

Alla inlägg under oktober 2011

Av Aline Sparf - 29 oktober 2011 12:41

      Iiiiii, nu är jag rädd! Jag ska nämligen på Boda booo ivkäll! asso jag är så rädd så de e inte klokt! men jag hoppas de kommer bli kul i alla fall! I värsta fall får väll mamma eller pappa komma och hämta mig :/ men de ska nog inte hända :) Ja, och på måndag blir det ju mer halloween när jag, emilia, wilma och erika p ska på Emmas och Alices halloweenfest och då blir det ju såklart lite trick or treat med dom och jag blir en vampyr för den kvällen. Och som alla vet är det en hemlis på G och det närmar sig dag för dag! LÄÄÄÄÄNGTAR! 


Mamma har ju fyllt år (i tisdags) så nu är mormor på väg med bussen hit för lite middag och mys innan skräck och fara på boda booo som jag åker till direkt efter middagen.

Som ni se är det nu slut i bildlagret (igen) har inte en enda vettig bild som passar till detta innlägg så det blir lite blandade bilder.

Av Aline Sparf - 23 oktober 2011 21:18

Enu en helg har passerat. Känns tungt men det har iaf varit en bra helg :) I dag har jag varit med Wilma (vilket jag är ganska ofta) och vi var ute lääänge och fotograferade men dom flesta bilderna är nog på oss och dom blev inte så fina (hehe) men ni får några av dom andra blilderna nu ;) Hinner inte skriva något mer, ska läsa min bok!

God natt <3

           

Av Aline Sparf - 23 oktober 2011 11:08

  Kort inlägg nu, jag håller på att redigera lite bilder som jag hittade från förra vinern :) hittar ganska många bilder som skulle göra andra blinda ;) haha mkt bullshit. ni får ett litet smakprov nu men ni får se resten sen :)

Av Aline Sparf - 22 oktober 2011 10:42

       

hunderbaraste läsare, jag har en hemlis. en hemlis som ingen utom några från ..... och .-.... vet om men ni kommer att få veta om några veckor. och jag kan knappt vänta tills jag får berätta :) 

Ni fattade nog direkt att jag ska vara med Ella och Wilma idag så det ska bli superkul! Dom vet också hemlisen så idag blir det en hemlis dag så jag kan inte berätta vad vi ska göra... 


efter det åker jag direkt till mormor, vi ska vara där ikväll och vara med och laga mat :) bilderna är från förra gången vi var hos henne när Uffen och Anita var där men nu har dom åkt hem :( fick iallafall lära mig lite gitarr :) (bilden är när han spelar) o just de, mormor fick äpplen av dom från deras egen tädgård och dom var helt otroligt onormalt stora för att växa i sverige (på bildern är det lilla äpplet samma sort fast från affären och typ normalstort) 

Av Aline Sparf - 20 oktober 2011 19:41

Förlåt. Jag ljög i förra inlägget. Jag kan inte lägga upp en massa bilder för dom behöver jag till kommande inlägg :/ men jag sitter och kollar igenom bilder (och nåde den som tittar på dom) så ni kan få lite bilder från i sommras istället :) 

                 

Av Aline Sparf - 20 oktober 2011 18:18

       "Den polkagis nu kommer...."    

hihi, som sagt nu är det dehär årets 7:ors tur att sälja jag tror värlens godaste polkagrisar! I alla fall en av dem godaste ;) Har redan köpt tre (i päronsmak, coca colalsmak och dunder-sur men det är citron) men kanske köper någon till.... i alla fall längtar jag tills nästa år då VI får sälja :)


och nu har jag även lite olika bilder att visa på lager som jag har redigerat osv, men, nu när det har blivit lite mörkare är det lite svårare att ta kort så en del kan vara liiite brusiga men det tror jag ni kan stå ut med. Jag lägger upp bilderna i ett annat inlägg med bara bilderna :) 


och ni får ursäkta så heeemskt mycket för att bilderna typ är gula men det vart något fel men ljuset eller något när jag fotade och jag kan inte fixa det i det fotoprogramet jag har :( MÅÅÅSTE verkligen köpa Photoshop ;)

Av Aline Sparf - 17 oktober 2011 20:52

      Hej fina läsare!

Som jag sa lite tidigare så skulle jag ut med mammis igen på en shoppingrunda och de blev i fredags. Ja, jag vet att det är lite sent att berätta det nu menmen. Jag tog inte med mig kameran på stan så jag har inte direkt några bilder därifrån. 

Innköpen blev dock inte många men det blev två tröjor, treggings, en mascara och två nagellack :) (på bilden på nagellacken syns inte så stor skillnad mellan dem men den ena är lite märkare och grönare) 


Whoii! Idag kom min nya jacka! beställde den från Ellos.se är riktigt nöjd =D Lägger upp en bild i morgon :)

Godanatt alla underbara ^^

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards