ALINESFOTO

Alla inlägg under april 2012

Av Aline Sparf - 15 april 2012 11:34

 

Bjuder på en bild på erika 

Sitter här och väntar på sötnosen Erika, vi ska definitivt ut i det underbart fina varma solvädret som vi östersundare har bjudits på! Med lite tjat från Alice (igen) om att jag ska blogga mer får ni nu tippset att kika in hennes underbara blogg! 
hmm.. får ta o göra ett inlägg om min underbara påsk lite senare, kram kram! 

Av Aline Sparf - 8 april 2012 15:03

  uch, ja precis, uch. Nu har det säkert gått en hel månad sedan jag bloggade! Men jag har verkligen inte haft lusst till det och om jag ska komma med en  liten ursäkt så är det att mitt photoshop är det lite trassel med så ja.. men det är snart fixat så då har jag ingen andledning att inte blogga. 

Påsklov hörni!! Det är på topp till 100% och speciellt när kusiner med familj har varit här och haft mysit och att farmor och farfar kommer upp hit på onsdag blir det bara bättre av! 

I torsdags var det ju sissta dagen på skolan och därför också påskkarneval. Där fanns det mååånga helt underbara utklädnader och roliga aktiviteter att sammla in poäng på. Jag, Wilma och erika var utklädda till diverse Mario-figurer vad av jag var Toad (och inte någon svamp man blir stor av som många trodde!) Wilma Luigi och Erika Mario. Det blev stor succé.. ja så stor att vi van bästa utklädnad i vår klass!(vilket innebar en varsin biobiljett!) Vi kom även på andra plats i tävlingarna (med två poäng från vinnarna!) Så det kändes riktigt kul! Men vill också säga att alla andra också hade superbra utklädnader. Så, det kommer att komma upp en hel del påskbilder i inlägg framöver. Glad påsk allihopa! 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards