ALINESFOTO

Alla inlägg under december 2012

Av Aline Sparf - 11 december 2012 19:38

     

© aline sparf 2012

Det krånglar med bildformaten och photoshop just nu så jag kan inte lägga upp några nya bilder för tillfället med jag ska försöka fixa det i morgon. Undertiden får ni tre söta bilder på Alice som jag tog under höstlovet 

 

Tomrummet ekar här på bloggen men nu tänkte jag fylla ut det med mysigt julsnack och varma inlägg. 

Och nu ska uppdateringarna förhoppningsvis bli bättre också för nu är alla prov osv klara och våra första betyg sätts i morgon! Lite nervöst.. 

Jag är lyckligare än lyckligast och det bara stiger i takt med snön höjs, tiden kvar till jul sänks och stämningen bli bara juligare och mysigare för varge dag. Jag längtar så hiskeligt mycket till jul och kan knappt bärga mig för allt roligt som väntar!! 

Nu ska jag ta mig en lussebulle och en varm kopp te medans jag ska titta på julkalendern, tack för att ni stannar på bloggen ♥ 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards