ALINESFOTO

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Aline Sparf - 2 oktober 2011 21:49

Idag på förmiddagen blev det till att ränsa ut garderoben (phu!) så sjukt mkt skräp jag hade alltså! Så förhoppningsvis blir det shopping som gäller på lördag :) 

Åååå de har jag inte berättat kom jag på nu men farmor och farfar kommer hit!!! för er som inte vet de så bor dom ju i småland så de är bara några gånger om året som jag träffar dom :) ska bli riktigt kul även om andledningen till att dom kommer hit inte är de :`( 

anyway, efter garderobränsningen blev de Emilia-time! så hon kom hit och det blev lite goda äppelmuffins till fika, sedan ut och fota i det härliga höstvädret och lite blandat kasta gris och dans ;) ni får bilderna lite senare. och Alice-inlägget vet jag inte om det kommer att bli av men de får bli en liten överraskning till oss alla ;)

jag och mamma märkte att det var extra gott med äppel godingar just idag så även om vi hade ätit äppelmuiffins så var min mamma gullig och bakade lite äppelkaka nu när pappa är bortrest till Istanbull :P i morgon är de skola ju så nu ska jag nog gå och lägga mig. Bilder kommer i morgon eller på tisdag :)

stora godnattkramar <3   

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards