ALINESFOTO

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Aline Sparf - 6 november 2011 17:52

Idag var jag och medlemmarna av min familj på en underbar bio. Vi såg den ganska nya filmen Tintin enhörningens hemlgigehet. Helt fantastisk fim och den rekomenderas starkt! De spelade inte den som en otecknad film och sedan har dom gjort den tecknad i alla dessa datamaskiner. Såg den i 3D och på svenska för lillebrorsan hänger inte riktigt med när det gäller att läsa texten när det är engelska. Jag tycker i vanliga fall att filmer är mycket bättre med engelskt tal men just i dehär filmen tror jag den är roligare att se på med svenskt tal faktiskt ;)

så boka nu biljetter för det är en grym film!


Och igår var jag och pappa ute på en liten fotopromenad så ni får lite bilder därifrån. Tror att jag ska göra en ny header men jag ska inte lova någonting för då kommer jag nog inte hålla de ;P


Men jag dissar starkt att lovet är slut! :( man får ju träffa kompisar o så men.. jag längtar redan till jullovet!

             

© aline sparf 2011  

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards