ALINESFOTO

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Aline Sparf - 4 december 2011 21:41

Ååå så mysigt dert är med advent! Idag har vi haft två gäster nämligen Alice och hennes pappa (hennes mamma var tvungen att jobbe och henner lillasyster var skuk). Vi brukar bjuda jättemånga och så får man gå och komma som man vill under dagen men så blev det inte i år. Men det blev precis lika mysigt i alla fall :) Det blev glögg (ja, jag brände mig som vanligt första gången. Det börjar bli en trsdition) och fika. Sedan blev det lite kreativt kulkorts pyssel :) Ja, det var väll det mästa, vi spelade lite wii också. Och så får ni en liten juldekorationsbild ;) Berättar om vad jag gjorde igår i morgon istället. Orkar inte nu. God natt.

   

(god jul på franska)  

       

© aline sparf 2011

Av Aline Sparf - 4 december 2011 20:07

Dag 03 – Hur jag ser ut en vanlig dag: Ja, finns inte så mkt att säga om det, jag visar ju oftast kläder som jag har köpt och så... ni får en bild på hur jag såg ut idag :)

Haha, blev jättefula bilder men iaf ;)

 


© aline sparf 2011


   Dag 04 – Min önskelista inför jul:

  • Objektiv
  • Blå blus
  • Beige tröja
  • smycken (sorkar inte skriva upp alla)
  • Ett till hål i örat
  • Pengar (och pengar till kläder)
  • Macrofilter
  • Fint kameraband
  • Ny kameraväska (till när jag får eller köper nyt objektiv)
  • Extrabatteri
  • Batterihållare till kamerahus
  • Bättre stativ
  • Blixt
  • Plattång

Jag kommer nog på mer men orkar inte skriva mer ;)

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards