ALINESFOTO

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Aline Sparf - 5 januari 2012 23:32

© aline sparf 2011

Bilden har inget mmed texten att göra :/


Puh! nu SKA jag ta tag i detta här med dagarna . slut. 

Hmmmm, ett minne.... det är mycket svårt dehär ska ni veta men... Jag tror jag måste göra en lista med flera saker.

  • Självklart kommer jag alldrig glömma när vi var med och dansade på Guldgalan! det var så sjukt häftigt och jag skulle mer än gjärna göra om det!
  • Sedan har jag ju bara varit untomlands en gång till Bullgarien 2010(två gånger till danmark också men de gills inte riktigt tycker jag) så  det kommer jag komma ihåg. Men vi ska utomlands i sommar så de ska bli megaskojjigt!
  • När vi hade övernattning på skolan i 5:an var ju också en superkul sak!
  • Och nu får det bli den sissta men på skolavslutningen i femman och att alla gick till bryggan och badade är ett av mina roligaste minnen så de kommer jag komma ihåg länge!  
Av Aline Sparf - 5 januari 2012 17:33

Jahao, nu är ni väll läss på mig igen nu då? jag vet att jag inte är bra på att blogga just nu men vad sägs om en omstart nu efter nyå... nämen hörni! Gott nytt år! Nu är det alltså 2012, inte 2011! mihi, kanske lite sent men men (jag kan skylla på att jag har behövt redigera en massa bilder till detta inlägg) . Bättre sent än alldrig som man brukar säga. Som en lite nyårspresent ska ni få lite.. nä en massa bilder från 2011, både gammla och nya :) både som ni har sätt och inte, där ibland bilder från dansföreställningen och nyårsafton.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

© aline sparf 2011

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards