ALINESFOTO

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Aline Sparf - 16 februari 2012 18:10

            

     

  © aline sparf 2011

Nu har lilla sötfisen alice mer och jag skäms över att jag inte bloggar men jag har ju ingen insperation!? 

Ja ni ska ju såklart få lite bilder från när jag och alice var i fotostudion på mammis jobb. Mycket kul men inte då värst bra bilder. 

dehär veckorna jag inte har bloggat har varit mycket bra, har haft fyra prov tror jag två i svenska förra veckan, matte i går och franska idag. Alla proven var lätta (fast franskan och matten var nästan löjligt enkla). Onsdagen förra veckan var även hela 6:an i gb och åkte slalom, det var riktigt nice. Mötte även prolympia där. 

Dansen är ju helt klart höjdpunkterna på dagarn och idag är det ju hip hop RAW så de ska bli superskoj.. men jag har fått reäla blåmärken på knäna av den dansen ska ni veta! Mina ben ser helt förskräckliga ut.

Haha, när jag skuller redigera bilderna så hade jag inte så mycket att göra så det blev lite skumma, speciellt den sissta..

puss

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards