ALINESFOTO

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Aline Sparf - 28 augusti 2012 20:15

  

© aline sparf 2012

(Ellas sjukt söta kaninunge som inte har ngt med inlägget att göra)

Mja.. det känns tungt att säga men... skolan har nu börjat på riktigt. Närå, det känns helt okej att komma till skolan och träffa alla kompisar och få lite ordning och reda på vardagarna. Men man saknar ju sovmornarna och sena kvällarna, sånt är livet. Nytt för termimen är nya No/mattelärare Morgan (Mogge) som verkar vara en härlig prick, vår franska bildlärare Sylvain är nu också våran franskalärare, han är jättebrabildlärare och verkar vara en minst lika bra franskalärare, ny musiklärare David Zaworski från Chicago som vi inte har träffat än. Ja.. än så länge går det finfint i skolan.

Av Aline Sparf - 28 augusti 2012 19:35

 

© aline sparf 2012


(bild från turkiet, kvällsutsikten från vår balkong!!)

Förlåt för att jag inte bloggade i torsdags men jag var så trött och sedan hade jag fullt upp med vänner och skolstart.. måste bli bättre på att tidsinställa och skriva korta inlägg.... 

I Turkland var det så grymt härligt!! Runt 36 grader varje dag, god mat, världens roligaste och trevligaste personal jag har mött, pooler med aktiviteter och rutchkanor, bara 100 m palmväg ner till staden och havet som var 30 grader i vattnet!! Kunde inte ha varit bättre!! 

När vi hade kommit hem övernattade Wilma på fradag, på lördag var jag Wilma och Erika på staden, söndagen spenderades på Boda borg med tjejorna. Det blev många skrattanfall och 14 stämplar. 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards