ALINESFOTO

Alla inlägg under oktober 2011

Av Aline Sparf - 16 oktober 2011 16:15


Var ute och tog bilder på frosten i morse så här får ni bilderna :) Jag är hos mormor nu och har det mysigt, Uffen och Anita är fortfarande här och Uffen lär mig gitarr! :D han har varit gitarrlärare förut och han e GRYM på gitarr! Det blir inte mycket text i dehär inlägget men lite fler bilder :) 



Av Aline Sparf - 16 oktober 2011 11:07

                             

Nu ska ni få bilderna som jag looooovade igår ;) Det var så ooootroligt fint på sjön och de va lite svårt att få med på bild men jag gjorde mitt bästa :) 

Av Aline Sparf - 15 oktober 2011 20:54

  Hoho, i dag var det superduper väder! Sviiinkallt men ändå ;P jag gick till sjön (fototippset kom fån mamma :D) och det var sååå fint! det var alldeles klart vatten och det låg dimma över hela frösön. Ni får bilderna i morgon, är inte så bra på att komma ihåg att lägga upp men i morgon looovar jag att jag ska göra de! Hinner inte skriva mer för nu ska familjen titta på Freaky friday! Superbra film! Ha värlens bästa lördagsmys!

Puss o kram

Av Aline Sparf - 12 oktober 2011 20:19

  Ni vet ju redan att jag inte har bloggat på typ två dar nu och jag hoppas att ni vet vid dehär laget att jag är ledsen för de :) 

Jo jag hade tänkt att ha en liten tävling, men, jag tänkte kolla vad ni har lusst att vinna? kanske en chockladask, en fotografering i en fotostudio eller en röja? Jag vet inte ni vet ju vad ni vill ha men om jag inte får några komentarer så väljer jag själlv eller så blir inte tävlingen av.....


I dag: var skiiiittrött i morse och onsdagar är ju en av de två veckodagarna som vi börjar som tidigast (08.10 *gäääääsp*)  sedan var det vanlig skoldag.... bara tråkiga lektioner typ och matte o NO direkt efter varandra :( sedan hade jag tänkt vara med Wilma men hon skulle hem o göra någe så det blev skjuts från henne bara :) så sedan har det varit lite för slappt... :( 


Måste ut och fota lite nu, bildbrist på hög nivå!


nu ska jag lägga mig och läsa lääänge!!

sov gott allesammans <3 

Puss o kram! <3

Av Aline Sparf - 9 oktober 2011 10:47

        Jag han tyvär inte blogga igår men den här helgen skyller jag faktiskt bort mig på farmor och farfar som är här på besök ;P

Igår var vi på stan och fixade lite grejor och åt lunch. Och när farmor, farfar, pappa och wilmer åkte hem så shoppade jag och mamma lite saker till mig  ^_^  vi ska åka ner igen under veckan och köpa lite fler saker för nu blev det bara tröjor och tubhalsdukar. Bilderna ovanför, men den rödbruna tröjan längst ner är beställd från H&M men vi hämtade den på macken igår :) Och på sta såg jag typ alla jag känner och har känt! närå men, haha, jag gick typ hela tiden och sa oj kola där är hum hum, ojh! där var ju hum hum.. jag orkar inte skriva alla men de va sjukt många!

Haha, och igår vart det en skrattkväll när farmor och farfar körde Mariokart.


Idag kommer Lena, Ojje, Liam, Adam, (Moster, Mosters man, Kusiner) Mormor (mormor ;P)  och Uffen och Anita (morfars bror och hans fru). och i kväll åker farmor och farfar hem :( 

Av Aline Sparf - 8 oktober 2011 00:01

       

  Kan inte lägga upp bilderp åwilma nu för jag måste fråga vilka jag får lägga upp men det blir väll snart hoppas jag :)

Av Aline Sparf - 7 oktober 2011 10:55

  Ja ni som vet vad som händer vet ju men jag vill inte skriva något om det i bloggen men det hänger sorg i luften hemma i dag och jag har tagit ledigt från skolan. 

Just nu: farmor står och lagar mat, mamma stryker kläder och jag ska ducha snart och pappa farfar och wilmer... vet jag inte riktigt vad dom gör. Jag fick äntligen en komentar :) från Pella. Tryck på namnet och kolla in hennes blogg :) 

Har fått några komentarer tidigare också men tror inte att någon av dom har blogg

:( Jaja, inget kul händer direkt idag så jag ska väll gå och ducha inför kommande saker :`( jag hoppas ni kan visa min blogg på era bloggar kanske så att jag får fler läsare :)  vore kul för typ alla andra har många fler än jag :( är det någonting jag gör fel? 


Ni ska få lite bilder som jag och wilma tog igår efter att jag har duchat :) 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards