ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Kolakaka och mormor <3

Av Aline Sparf - 3 november 2011 20:15

                                                     

© aline sparf 2011  


Denna dag (egentligen igår) var jag hos mormor :) det var supermysigt och hon älskar att baka kakor osv till oss så det blev en suuupergoood kolakaka =) Jag och brorsan tog bussen ner och hade med oss lite saker att roa oss själva med :)

NU ska jag berätta om boda booo och haloweenfesten! :)

Let's start with Boda Booo: Ja, hemma innan jag skulle åka (mormor var här på middag för mamma har fyllt år) så var jag så jääävla nervös så tårarna kom (hehe) men sedan kom Alice och jag åkte med :) och när vi kom till järnvägen skulle de komma ett tåg, så vi stog o väntade ganska länge men de kom inge tåg så vi vände och körde en annan väg ;P till slut kom vi fram men då var jag så nervös så jag trodde jag skulle spy! och när vi hade checkat in och fått insruktioner då dog jag verkligen! jag (lite pinsamt) började grina o ville hem men jag fortsatte och så småning om vart de bara kul :) vill nog gå dit nästa år också :) 


Festen: Jag var vampyr (fattar inte att jag inte tog kort på mig) och löständerna (alltså vampyrtänderna, jag har kvar mina vanliga tänder än så länge ;) ) satt superdåligt! men de gjorde inte så mkt ;) när vi väl var där åt vi hamburgare men jag var mätt av någon konstig andledning så jag var inte så sugen men åt lite i alla fall. sen blev det tävlingar (Jag och wilma van! jippi)  och sedan fortsatte vi med att gå bus eller godis (haha) men de va typ ingen som hade godis (och de vi fick var typ bara gammalt godis förutom när vi gick till mig) eller ens visste att de va halloween! Folk nu för tiden.... jaja, men sedan gick tillbaka till alice och fikade glass, kakor, maränger, godis osv och sedan var väll kvällen i stort sätt slut.

Hade tyvärr inte med mig kameran så ni får inte se bilder men de kan hända att jag kan få några av Wilma :)


Ni får lite blandade bilder som jag fixade hos mormor :) (haha några är lite överredigerade men men)


Idag har det varit en hemmadag. Ville gärna va med någon men så blir de nog inte :/ 

Längtar sjuuukt mycket till twilight premiären!

 
 
ngn

ngn

3 november 2011 22:13

aufan du e ju bäst på att fota liksom<33

http://www.fotbollsida.bloggplatsen.se

Aline Sparf

3 november 2011 22:31

tack vad gulligt av dig

 
Ingen bild

alice

4 november 2011 11:10

men aline, så läskigt är det ju inte där.. :p

Aline Sparf

4 november 2011 11:57

haha ne kanske inte ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards