ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 13 november 2011

Party all day long!

Av Aline Sparf - 13 november 2011 15:42

  Buurrr! Jag har nu varit ute och tagit lite kort på den underbart vackra frosten! Däremot iiiiskallt utan jacka och så bra som jag är går jag inte in och hämtar den utan stannar ute i kylan utan jacka. Men vi önskar väll oss lite snö nu va?! Det har ju varit bara frost och dimma dagarna lång nu så de borde ju komma snö närsomhellst nu. Ja, jag ska nog föra över bilderna nu och fixa o trixa lite så ni kan se dom också!

Idag blir det fest hela kvällen och eftermiddagen, först till Alice Samor vars pappa fyller år så då bär det av dit kl 14.00 (en timma för tidigt men jag vill hinna vara där en stund innan nästa fest) dock utan mamma och pappa men dom vill intevara där sååå länge men jag åker dit lite tidigare för kl 18.00 åker jag på Pellas o Ebbas fest och är där till 22.00 ungefär och sedan kommer jag tillbaka till familjen Samor och är där en stund till.


Jo just det, jag skulle ju berätta hemlisen! Jag tror ganska många redan har fått reda på det men jag Wilma och Ella och en massa mer folk från dawes var med och dansade till e-type (som var där) på GULDGALAN! Och inte bara de, när vi väntade på att få komma upp (i Vinterträdgården var det upphöjt så golvet var där balkongen är.. läskigt) så stog vi bara 50 meter från swingfly! Coolt! Det blir ett minne för livet! Och eftersom vi var där så sent (jag somnade typ kl tre) så fick vi sovmorgon, superskönt! 


ni får en bild på ett glas bara för att jag har bildbrist!

(egentligen skrev jag dehär igår men jag glömde spara och nu orkar jag inte ändra så ni får låtsas en liten stund att det är lördag)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards