ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Dag 01 - Presentera mig själv

Av Aline Sparf - 1 december 2011 19:24

Ojh, nu blir det svårt. är inte så bra på detta men ska försöka ;)


Aline Sparf

ja, i allmänhet är jag en glad och vanlig tjej (kan dock bli lite galen sometimes men det blir nog alla friska människor ibland). Jag bor i Östersund med älskade familjen mamma pappa lillebror och katt, hade en kanin (Pontus) men var tvungen att avliva han vid 4-års ålder pga att en tand växte snätt så att den tryckte på ögat :'( 

Vi bor i en röd villa och har bott här sedan 2006  men jag föddes i stockholm och har bott i torvalla därimellan. 

Självklart har jag världen bästa kompisar och umgås mycket med dom. Som ni nog vet är mitt absolut största intresse att fotografera! Dansar även med kompisarna Wilma och Ella i disco (och street men inte just denna termin). Läsa är också ett stort intresse och musik e ju bara livet! har gått i fotboll och orkester men slutade med orkerster för 3 år sedan (men spelar fortfarande tvärflöjt) och fotboll för två år sedan. I skolan går det bra och tredje språk är franska och det även ett favoritämne tillsammans med bild. Gillar starkt att ha bra hårdagar och snygga kläder utseendemessigt. 

Min absolut största fobi är att bli skrämd! Jag äe även ganska lättskrämd och tittar därför inte heller på skräckfilmer, och speciellt daggmaskar och myror är inte heller så värst trevliga. Och även andra kryp.

Tja, vad mer ska man säga... jag har ett härligt liv!

Snälla snälla komentera om ni vill veta något mer om mig så kompleterar jag senare :)

 

© aline sparf 2011

 
 
Erika

Erika

2 december 2011 20:20

du slutade inte alls för ett år sedan för det var då jag blev ''hotad'' på planen och då spelade inte du!

http://www.erikaas.bloggplatsen.se

Aline Sparf

2 december 2011 20:51

Hihi, oj. jag skrev kanske ett år för lite ;)

 
Ingen bild

malin

2 december 2011 22:45

hej ;) läst din blogg några nånger ;) snygga bilder du borde bli fotograf när du blir stor :) jag såg dig på jamtlinatt <3 (tror jag)
hehe ;) jag undrar bara en sak (inte taskigt) heter du aline eller kallas du för det det? :) undrar har du facebook?

Aline Sparf

3 december 2011 10:52

Hej, vad kul att du läser min blogg :) tack, hihi jag ska nog satsa på att bli fotograf :)
haha, ja jag var där så det är nog inte helt omöjligt att du såg mig ;)
Hihi, ja jag heter aline. Det är ett väldigt ovanligt namn och jag har inte hört någon annan som heter det ;D Jag har facebook ja :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards