ALINESFOTO

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Aline Sparf - 25 september 2011 10:56

        Nu sitter jag och drunknar in i mina nya mysbyxor. Äre typ inte regel på att mysa runt med mysbyxor, en mysig filt och en kopp te nu på hösten? 

I alla fall så hade vi asroligt igår hos Alice! Och hennes mat var också supergod! Det var vitlöksbröd till förrätt, Biff alá rydberg med bea till varmrätt (haha, ni får ursäkta bilden på varmrätten för jag han inte ta kort innan vi hade börjat äta), och "Glassiga, fingerfärdiga knäckisar" (ni får se på bilderna) till efterrätt. Och efter hade vi en "karioke-kväll men det blev inte så mycket karioke ;) Asso om Emilia är är lika bra som Alice och Wilma så kommer jag förlora :( och jag tyckte jag hade väldigt god mat också.... fast inte lika god som A och W. 

I dag är de ju finalmiddag hos Emilia och jag har superfina priser tycker jag i alla fall. Jag kan lägga upp bilder på de i kväll när vi har har haft middagen :) Glömde ta kort på Alices välkommstpresent men det var en supergllig rosa blomma :) men jag ska ta kort på Emilias välkommstpresent och lägga upp ikväll. 

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards