ALINESFOTO

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Aline Sparf - 26 september 2011 20:43

        Alltså jag är inte bra på att innleda inlägg och om man skriver hej (som jag har gjort lite ibland) så låter det som om jag skriver ett brev.... Aja, nu har jag ju börjat så jag kan börja. Men Emilias middag var också supergod men det var bra för Emilia var den ända som inte hade kött och potatis ;) Och hon hade en liten tunbrödrulle med lite goda saker innuti som förrätt, supergod kurry kyckling med ris och massa mumsiga tillbehör som varmrätt, och en suuuuupergod chockladmouss till efterrätt. Allas mat var supergod men det var ju finalkväll så..... vi skulle ju ha en vinnare. Natalia (Emilias mamma) räknade ihop poängen och resultatet blev....


  • På första platts kom Wilma!!! (28 av 30 poäng).
  • På andra delad platts kom jag och Alice!!! (23 av 30 poäng).
  • På tredje platts kom Emilia!!! (22 av 30 poäng).
  • Och ingen på fjärde. :)

Och efter firade vi och hade roligt fram till halv tio när vi åkte hem. Synd att finalkvällen var på en söndag så att vi inte kunde vara uppe och festa längre... aja de får bli en annan gång ;) 

Av Aline Sparf - 26 september 2011 16:04

      Dehär blir bara ett kort litet inlägg med bilderna på sakerna jag lovade.
Längst upp är Emilias välkommstpresent, det är ett dofftljus, och de andra är presenten som jag köpte till den som vann (två gulliga koppar (igentligen kaffemuggar men vem bryr sig?)) :)

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards