ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

If you not feel for it, don't do it!

Av Aline Sparf - 16 januari 2012 18:16

Tänker inte be om ursäkt nu för dålig uppdatering nu för jag har bara inte haft lusst! Men i fredags ( ja, fredag den trettonde) så fyllde ju jag år!  stort grattis till mig! Då var det frukost på sängen med sång och presenter sedan på skolan fick jag 1000 grattis och mycket fin sång många gånger. Hemma kom mamma hem tidigt och vi åkte och hemtade pappa och lillebror samt mormor och åkte på resturang med mycket god mat! Sedan köpa hem bakelser från törners och fika hemma. Jag fick en massa fin pressenter som jag tar kort på om jag orkar. På eftermiddagen köpte jag även ett objektiv för en del av pengarna jag hade fått! Superskoj! Ni får se bilder som den kan ta när jag har fått det.

På lördagen blev det stort kalas med partybrudar Wilma, Pella, Erika, Ella, Emma, Linda, Elin, Ebba och Meja. Åkte till mammas jobb (palmcranzskolan) och gjorde en egen låt tsm av bara trumminstrument och cynt, efter det fika och skoj i fotostudio. Sedan åkte alla hem men kom sedan tillbaka hem till mig, gjorde tacos och sov över här. Var uppe länge och hade mycket tjejsnack fram till typ fyra på morgonen, hihi. Fick även en massa fina presenter då också. Dagen efter: trött men var ändå mycket glad! Var då med Alice och gick på bio på kvällen och såg New year's eve, mycket bra film, rekomenderar! Och idag är man mycket trött!!! 

  © aline sparf 2011

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards