ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Har haft bloggpaous

Av Aline Sparf - 1 februari 2012 16:22

                         

© aline sparf 2011


hoppas bloggpaousen är övet nu men man vet alldrig..

I alla fall så har jag ju glömmt att berätta världens roligaste sak!!! Jag har ju fått mitt objektiv nu! såååå himmla glad! fick det i och för sig på fredag för två veckor dedan (hehe) men i mitt senaste inlägg ville jag inte skriva det för jag ville ha lite bilder men nu tycker jag att det blev lite väl sent va? Och det är då ett obkektiv som är specialliserat på macro och porträtt. ÄLSKAR det redan! Jaja, i går var det en mycket skoj dag med dans på dawes för första gången i år (street (tror den dansen kommer bli mycket bra!) och commercial jazz) och idag blir det disco, och i morgon hiphop RAW. ska bli mycket skoj och på hiphop RAW så ska vi ha ett riktigt proffs som lärare! Så det ska bli riktigt skoj, fast alla andra danslärare är ju självklart också välldigt bra! haha, fick lite dåligt samvete där för att jag skrev att det bara var han som var proffs. Haha, ja men vi får väll hoppas att jag kan hålla bloggandet igång nu! 

Ska äta och sedan åka på dansen, ha de gött!

 
 
alice

alice

2 februari 2012 18:12

vännen, alla kommer börja kommentera om du har liiite bättre uppdateringar.. :')

http://alicemadeleines.blogg.se

Aline Sparf

3 februari 2012 19:35

Då fixar vi de på en gång! :')

 
Ingen bild

www.lindekrull.com

15 februari 2012 15:30

Vilka otroligt fina bilder du tar Aline. Tack för att du var så snäll och fotade lilla Vissla på Storsjön. Jättefina bilder!

kram
Anneli

Aline Sparf

15 februari 2012 18:28

tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards