ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Halv sex hos mig

Av Aline Sparf - 23 september 2011 14:08

      Hej hej alla underbara! jag verkligen suger på att uppdatera mig så ni får ursäkta men det är sån jag är ;) jaha, i dag var vi på Hofvallen me skolan och de var verkligen sviiiinkallt!!!! jag frös häcken av mig. Men nu är jag hemma helt själv, ganska skönt, och ska ta en varm duch och sedan mysa ner mig med en filt och varm chocklad innan jag åker till Wilma (de har jag förästen inte berättat men jag Wilma Alice och Emilia har "halv åtta hos mig!" fast halv sex och igår var det jag som inlädde de hela men fläskytterfilé, ungspotatis, vitlökssås och sallad med tillbehör som varmrätt. Och cheeskace med Gouf som efterrätt. jag hade en förrätt också men de var mest bara lite tilltugg. spännande o se vad jag får för poäng!) med Emilia och Alice. Jag lägger upp bilderna jag fick på min middag och så ska jag försöka att hinna göra ett inlägg med Wilmas kväll annars blir de i morgon ;) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards