ALINESFOTO

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Mäster kocken!

Av Aline Sparf - 24 september 2011 15:43

    Som ni har fattat la jag inte upp bilder från Wilmas middag igår så jag gör de nu. De var helt otroligt god mat! Hon hade baguette med vitlökssmör till förrätt, fläskytterfilé med ungspotatis och vitlössås till varmrätt (hihi samma som jag) och chocklad pannacotta till efterrätt och den var helt otroligt god! Hon var helt klart bättre än mig! Men jag kan inte lägga upp bilder på Wilma Alice och Emilia för jag vet inte om jag får men de kommer vell kanske senare lite bilderpå oss också ;) Nu ska jag krusa håret inför Alices middag. Tror att det kommer att bli god mat idag också. Och jag har köpt en supergullig liten välkommspresent till henne. Säger inte vad det är ifall hon skulle kolla på min blogg innan ikväll men jag lägger upp en bild på den tsm med hennes mat ;D

Snälla komentera! Jag vet att det är några i alla fall som läser min blogg men jag vill att ni komenterar också! 

Just det, nu har jag förrästen beställt dedär kläderna jag visade förut! Kul kul!

 
 
Ingen bild

Alice

24 september 2011 16:05

Ha inte för stora föhoppningar på maten men just nu har jag lite besvärlig med att öppna surströmmingsburken;)

Aline Sparf

24 september 2011 23:29

haha alice då. maten var ju skitgooood!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aline Sparf - 7 mars 2014 20:47

Fick äran att fota fina Erika och här är några av bilderna!                     ...

Av Aline Sparf - 3 mars 2014 18:30

                   

Av Aline Sparf - 2 mars 2014 15:43

          By me:       Sen kom mamma in och ville prova:    ...

Av Aline Sparf - 4 december 2013 17:15

      © aline sparf 2013   två styckna avtryck på eifeltornet  ...

Av Aline Sparf - 3 december 2013 18:00

morsning polare! Jag har INGET intressant att berätta i dehä inlägget så ni får två Mina-fötter-bland-gula-höstlöv-bilder, och två på mig (bara för att jag har lusst), även fast det numera är vintertider!!             ...

Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards