ALINESFOTO

Alla inlägg under september 2011

Av Aline Sparf - 18 september 2011 11:11

  Hejsan alla glada! :) I dag när jag vaknade var jag sååååå trött! jag är inte morgonpigg i vanliga fall men de var som om sängen hade bundit fast mig. 

Aja, jag tror att jag ska ringa min fina kompis Wilma o kolla om hon vill hänga me mig i dag, hon fick ju en digitalkamera när hon fyllde år så jag funderar på om hon vill ta lite bilder me mig i dag. Man kanske kan åka till något fint place nu när solen skiner (absolut underbart väder) på alla fina röda gula o oranga färger. ni kanske får se lite bilder senare om vi sticker ut. 

Av Aline Sparf - 17 september 2011 14:50

Såhär blev några bilder jag tog i dag. Otroligt fint väder, man blir alltid glad när solen tittar fram på hösten. I kväll ska vi till underbara mormor och äta middag :) ha de bra, hej så länge

Av Aline Sparf - 17 september 2011 13:32

Hejsan alla som läser min blogg! Bilderna har förrästen inget med inlägget att göra men tycker själv att de blir roligare o läsa om de finns en bild ;) Jag vet inte hu många som förljer mig men de e ju lite pinsamt om jag bloggar o bloggar och så läser ingen de ;) Snälla alla som läser den kan väll komentera dehär innlägget =) Kan vara anonymt också. Jag vill gärna höra både dålig och bra kritik om mina bilder! :D i dag har jag varit på stan och kollat min mobil och vi ska kolla på en mobilaffe på Lillänge men annars moste vi skicka in den på lagning och de kan kosta en hel del pengar :( någon som har en x10 mini pro som har samma problem? 

ne nu tror jag att man ska gå ut och passa på att fota i detta härliga höstväder :)

ha de bäst, hej.

Av Aline Sparf - 10 september 2011 13:10

hej hej, jag har inte bloggat så mkt och jag ska inte bortförklara de på skolan. jag är helt enkelt inte bra på att uppdatera mig. 

superrolig sak som har hänt är att jag har fått mina 100 första-gratisbilder, så de e superskojjit. om jag hinner kan jag lägga upp en bild på dom. 

jag e sjuk i dag, men de bli ut till frösön i allafall. jag får ta de lungt i kväll i stället :). bilden är tagen från Kakauåsen (vet inte hur de stavas) där jag var i erikas stuga på kalas. ha de gött.




Presentation


Hoy! Flicka vid namn Aline som levt 15 hela jordsnurr och är bosatt i ministaden östersund. Välkommen pysen!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards